SETMANA CULTURAL 
DILLUNS 23 DE JULIOL

TORNEIG DE PETANCA

Avui comença el torneig de petanca amb una participació de 22 parelles. Ja hi havia ganes de començar a jugar. Molta gent jove. La penya els cutos s'en carrega de la organnització.



YOGA A LA PLAÇA


M'encanten les places dels pobles perquè estan vives. 
Són espais de reunió, on es fa mercat, es balla, es canta, se celebra i sempre et trobes a algú. Sol ser un lloc que t'acotxa, sovint al centre del municipi.
Ahir, la plaça de Costur es va omplir de costurencs i costurenques que em van acompanyar en la sessió de ioga que vaig preparar per a la Setmana Cultural. Me la vaig gaudir moltíssim i em vaig sentir acollida i feliç.
Gràcies per comptar amb mi i amb el ioga i fer-ho part de la festa.

Gràcies a @Associació Cultural La Fontanella de Costur per contactar-me.
Mareselva

Comentaris